onsdag 26 oktober 2016

Dålig dag

Äntligen en ny dag!

I går var det en riktig skitdag men nu är det en ny dag och den kommer bli mycket bättre känner jag på mig, trots att vi har lite sjukstuga här hemma. Både Ida och Isak är förkylda och hemma från skolan i dag. Det hostas ordentligt inifrån deras sovrum, men jag hoppas att lite vila och kärlek gör dem friskare. Ida har halloween-disco i morgon på fritids som hon inte vill missa. På tal om Halloween, jag får inte glömma köpa godis om vi får "bus eller godis"-besök i helgen.


Nu ska jag passa på att läsa lite jobb-dokument innan sjuklingarna vaknar och vill bli ompysslade. Se'n funderar jag på att halloween-baka med Ida om hon orkar. Vi har så fina halloween-formar som jag vill använda och säsongen är ju inte så lång för dem :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar