torsdag 6 oktober 2016

Prata inte med mig

Riktigt så här farligt är det inte.....men det var i tisdags.


När jag kom hem från jobbet så varnade jag faktiskt Isak, som var den enda som var hemma, att det inte var läge att prata med mig. Fast jag var inte bara stressad, jag var även arg. Så istället gick han o städade sitt rum. Inget ont som inte för nå gott med sig....

Men som jag skrev redan igår så börjar jag komma ikapp på jobbet nu så det börjar kännas bättre. Men det är inte kul att två dagars frånvaro märks så väl och med tanke på att Ida klagar på ont i halsen lite nu och då är jag rädd att det blir fler vab-dagar snart.
Uppdaterat: Vid lunch ringde Ida och ville hem för att hon hade så ont i halsen.

Helgen ska spenderas på bästa sätt - utan jobb och med släkt o vänner både fredag och lördag, så jag ska äta och dricka en massa gott hela helgen och bara ha det bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar