söndag 13 november 2016

Det ska börjas i tid

Den här julen har jag tänkt börja i tid med allt roligt som hör till min favorithögtid, jag ska inte vänta till sista sekunden med allt så att det bara blir stressigt och jobbigt istället för mysigt och roligt. Så därför bakade jag både jullimpor, lussekatter och saffransbullar i går.

Vet ni hur gott det var att tjuvsmaka?! Både jullimpan och bullarna blev såå goda och bästa julkänslan fick jag. Nu är jag i full gång med julförberedelserna och det känns så himla bra. Till veckan ska jag börja med julklappsinköpen på allvar också, bara alla kan bli klara med sina önskelistor.


Vi har ingen far att fira i det här huset i dag utan får vänta till nästa vecka med det och då blir det både födelsedag och fars dag som ska firas. Istället går vi ner till min pappa i dag och firar honom på fars dag med tacolunch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar