söndag 22 januari 2017

Blir så less

Usch vad less jag är att vara sjuk. 
En hel helg är förstörd på grund av denna eländiga förkylning.
Orkar inte mycket mer än att ligga i soffan, fast samtidigt vill jag inte ligga ner för då täpper både hals och näsa igen så jag knappt kan andas. Är sugen på en massa gott, fast när jag väl äter o dricker så smakar inget gott. Fryser så jag tar på mig en extra filt, då börjar jag svettas och måste sparka av mig allt. Ja ni hör inget är bra just nu. 

Men nu hoppas jag att det vänder!


Jag ska ligga och vila hela da'n i dag också för att på bästa sätt förbereda mig inför kommande vecka då jag vill vara frisk. I morgon har jag en visning av systemet som jag har designat och jobbat med senaste halvåret - Vill visa! och på tisdag har jag massage inbokat - Vill och behöver det!

Jag drömmer mig bort till sommar o sol och en c-vitaminpreppad apelsindrink designad av Ida.


Min högsta önskan just nu är att övriga familjen klarar sig från förkylningen och får fortsätta vara friska och glada. Men det skulle förvåna mig om vi är så lyckosamma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar