lördag 18 mars 2017

Färdig Citron- och ingefäradryck

Äntligen känns det som att förkylningarna är på väg bort från vår familj, peppar, peppar. Vågar inte säga för mycket för då smäller det väl till igen. Men nu tycker jag att vi har haft vår del av förkylningar och kan få vara friska o pigga.

Jag älskar ingefära och dricker mer än gärna mina ingefärashots, som ni hittar receptet på här. Men när man är lite småkrasslig kan det kännas jobbigt att börja fixa o dona med det. Men nu har Kiviks musteri lösningen - Köp färdig Citron- och ingefäradryck.


Jag älskar den knallgula förpackningen som ger mig hopp om vår och sommar. För nu längtar jag! 

Jag ska snart ta mig ut i det fina vädret, men först ska jag se lite hockey. Luleås J20 har en avgörande åttondelsfinal mot Frölunda som jag tänkte se på tv först. För nu hoppas vi på lite medvind för Luleås hockeyspelare efter att både damerna och herrarna redan har åkt ut sina slutspel.


I samarbete med Kiviks Musteri och Smakbox

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar