fredag 7 april 2017

Laddar

Nu har jag börjat ladda för lite helgledigt men först är det en arbetsdag kvar innan det är fredag på riktigt. För det bästa med fredag är kvällen hemma efter jobbet, eller hur? Min kväll kommer jag nog spendera i köket med att förbereda morgondagens middag med gäster. Förbereda är det bästa jag vet 😁


Tack o lov börjar mitt ryggonda ge med sig. Jag är mycket bättre i dag än i går så fortsätter det i samma tempo så är jag helt bra om någon dag och kan då njuta av helgen till max. Jag är så ovan att ha ont i ryggen så jag sköter nog inte om den på bästa sätt. Nacken däremot har jag ofta ont i och tänker hela tiden på att sitta, ligga o stå rätt och jag känner på en gång när jag gör nå fel. Har i alla fall planerat in en promenad i dag, hoppas den blir av för nu är det tredje dagen på raken jag har de planerna och jag har fortfarande inte tagit mig ut på en dagspromenad.


Vinnaren i Smakbox-tävling är utsedd och presenteras på Instagram (leta efter @matro_sara).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar