måndag 2 oktober 2017

Glittermåndag

Redan måndag! Vart tog helgen vägen?
Helgen försvann i raketfart och nu är det måndag och ny vecka, första oktoberveckan. Tyvärr börjar den här veckan med att jag är riktigt trött, blev lite för lite sömn den här helgen. Det är inge kul att börja veckan trött, men jag får försöka fixa det genom att gå o lägga mig tidigt ikväll. Bra tanke i alla fall, men jag vet att det nästan aldrig blir så.


Måndag innebär i alla fall en lugn start, för Ida har lite sovmorgon och jag brukar stanna hemma tills hon cyklar iväg. Skönt att inte börja veckan med stress. Det hinner vi med tillräckligt ändå.

Förutom de vanliga träningarna för barnen innehåller den här veckan även en föräldraredovisning på Idas skola, klippning för Ida och en tjejkväll till helgen. En hyfsat lugn vecka alltså!

Ha en riktigt glittrig och bra måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar