fredag 20 oktober 2017

Go for Tex Mex

I samarbete med Santa Maria

Åt ni tacos ikväll?
Efter den här stress-veckan blev det en hämtmatskväll för oss, sallad till mig, sushi till Ida och hamburgare till killarna (Olivia jobbar som vanligt). De två senaste fredagarna har vi faktiskt ätit tacos, det hör inte till vanligheterna hos oss - till barnens stora sorg. De vill också ha tacofredag som sina kompisar.

Vi kanske får börja med det trots allt för nu finns det ju så många alternativ till den vanliga köttfärs-tacon. Santa Maria har utökat sitt sortiment med bland annat nya kryddor och salsor. Har ni provat fisk-taco till exempel? Eller kanske kyckling-taco? Låter inte Mango- och Papayasalsa supergod till en stark taco?


Ett redan stort Tex Mex-sortiment har nu blivit ännu större. 
Vilka favoriter har ni och vilka är ni nyfikna på?


Resten av kvällen kommer jag hänga i tv-soffan och inte göra mycket mer än dricka te, kolla på tv och vila. Eller jag kommer nog spåna idéer till nästa veckas tjejfest. Som vanligt har jag beslutsångest men snart måste jag sätta menyn och börja förbereda. Ska nånting handlas, bakas eller fixas så vill jag inte vara ute i sista sekunden.

Ha en fab fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar