tisdag 17 april 2018

Ikea ToR

Go'kväll!

Hoppas ni har haft en bra tisdag. Min har varit väldigt annorlunda. Jag och Olivia spontanåkte till Ikea efter jobbet, eller jag var tvungen att sluta lite tidigare till och med för att hinna dit innan de stängde för vi har ju trots allt 1,5 timmes bilväg enkel väg.

Isak ville till Kalix som ligger drygt halvvägs till Ikea Haparanda, så då passade vi på att både vara snäll med Isak och få handla på Ikea. Vi släppte av Isak på vägen upp och plockade sedan upp honom igen på hemvägen. Väldigt fiffigt och det lär vi nog göra fler gånger! Synd bara att det är så dyrt med bränsle.


Egentligen behövde vi inget speciellt utan vi bara gick runt där i drygt en timme och plockade lite smågrejer. Men inga ljus och inga servetter! Men nu är jag riktigt trött och kommer snart stupa i säng. Jag sov dåligt i natt och det var riktigt jobbigt att köra hem då solen låg så lågt och rakt i ögonen. Tur att vägbanan var torr åtminstone annars hade jag nog blivit rejält bländad.

Nu ska jag packa ihop och gå o lägga mig. Ska bli så skönt.
God natt, hörs i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar