tisdag 20 oktober 2015

Kebabtallrik med pulled pork

Kebabtallrik är en av barnens favoriträtter så dagens middag med rester av pulled pork kallade jag för Kebabtallrik. Det gäller att vara lite smart när de frågar vad vi ska äta annars är risken stor att de föredrar att hänga med kompisar istället för att komma hem o äta.


Min chili-pulled-pork är så himla god, jag älskar den. Det är ingen rökig barbeque-sås i den utan istället använder jag chilisås och goda kryddor.

Idag åt vi pommes frites till Pulled Pork men man kan variera sin pulled pork-middag med att äta pulled pork som sallad, i pitabröd, i baguette, i paj, till potatisgratäng eller en massa andra saker. Vad är er pulled-pork-favorit?


Nu ska jag ta en kopp te och förbereda ett erbjudande till er som ni kommer få ta del av i morgon. 
Missa inte det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar